Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia
(1)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Filia nr 1 Ksawera
(1)
Filia nr 5 Grodziec
(1)
Autor
Dmochowski Artur (1959- )
(1)
Grabowska Mirosława (1949- )
(1)
Krzemiński Ireneusz (1949- )
(1)
Legutko Ryszard (1949- )
(1)
Schabowski Sebastian
(1)
Stępowski Robert
(1)
Vitale Joe (1953 -)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Terroryzm
(1)
Tolerancja
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Temat: czas
1501-
(1)
1601-
(1)
1701-
(1)
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnikii
(1)
Wywiady
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 32 (1 egz.)
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
Na okł. i grzb. podtyt.: terroryzm, Europa, Polska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 5 Grodziec
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
urlop pracownika
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1 Ksawera
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W myśl zasady "stwórz się sam" autor prezentuje szereg narzędzi niezbędnych w budowaniu marki osobistej. Tej pozycji nie może zabraknąć w Twojej biblioteczce. Książka stanowi bogaty przegląd narzędzi marketingowych, z naciskiem na te mniej inwazyjne i długofalowe: content marketing, storytelling i public relations. Mnogość przykładów czyni z niej praktyczny przewodnik, wart polecenia osobom szczególnie zainteresowanym budowaniem marki osobistej bądź marketingiem terytorialnym – tym dwóm obszarom, z racji praktyki zawodowej, autor poświęca najwięcej uwagi. Jacek Szlak redaktor naczelny portalu Marketing przy Kawie Mówi się, że budowa marki to długi, nudny, żmudny i kosztowny proces. Dzięki książce „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk” tę drogę można skrócić. To kompendium wiedzy, którą drogę wybrać budując własną markę i jakich błędów unikać. Maciej Łaski Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej